Про порядок дій персоналу при зіткненні з випадками булінгу (цькування) в закладі
ВІКТОРІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ
ІМ.ГЕРОЯ РАДЯНСЬКОГО СОЮЗУ С.П.КОБЦЯ
МАНЬКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
с.Поминик
12 вересня
72-ос
Про порядок дій персоналу
при зіткненні з випадками булінгу (цькування) в закладі
Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Закону України від 18.12.2019 року № 2657-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», наказу МОН № 1646 від 28.12.2019 року «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти», Листа МОН України від 29.12.2018 № 1/9-790 «Щодо організації роботи у закладах освіти з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу», Листа МОН України від 29.01.2019 № 1/11-881 Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», Листа МОН України від 11.02.2020 № 1/9-80 щодо затвердження наказу Міністерства освіти і науки України від 28 грудня 2019 року № 1646, Листа Міністерства освіти і науки України від 14.08.2020 № 1/9-436 «Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і тротидії булінгу (цькуванню)»
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок подання заяв проти випадків булінгу (цькування) у закладі освіти.
2. Посилити профілактичну роботу з попередження насильства щодо дітей у закладі освіти, зокрема, таких його проявів, як булінг, мобінг, кібербулінг.
Впродовж року
Адміністрації закладу
3. Заступнику директора з виховної роботи Скалозуб Ірині Юріївні, соціальному педагогу, практичному психологу Семенюк Євгенії Назарівні, класним керівникам 1-11-х класів:
3.1. Провести ґрунтовний аналіз якості профілактичної роботи закладу з попередження насилля, булінгу, мобінгу за допомогою наступних методів: аналіз проведеної роботи; спостереження за міжособистісною поведінкою учнів; опитування (анкетування) всіх учасників освітнього процесу; психологічної діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів (стану благополуччя) учнів; соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених у класних колективах; визначення рівнів тривоги та депресії в учнів.
Впродовж року
3.2. Розробити комплекс заходів щодо покращення соціально- психологічного клімату в закладі, що охоплюватимуть усі аспекти життєдіяльності освітньої установи та залучити до цього процесу всіх зацікавлених сторін, а саме: вчителів, класних керівників, учнів та їх батьків.
Вересень -жовтень, 2023
4. Практичному психологу Семенюк Євгенії Назарівні:
4.1. Створити умови для упровадження відновних практик (медіації, «коло примирення») серед однолітків.
Впродовж року
4.2. Провести анкетування учнів 5-9-х класів (по одному класу від паралелі) за анкетою «Булінг, або шкільне цькування».
Впродовж І семестру
5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з виховної роботи Скалозуб Ірину Юріївну.
В.о директора Любов ОЛІЙНІЧЕНКО