A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Вікторівський заклад загальної середньої освіти І-ІII ступенів імені героя Радянського Союзу С. П. Кобця Маньківської селищної ради Черкаської області

Стратегія розвитку закладу

ПОГОДЖЕНО

Протокол засідання педагогічної ради

Вікторівського_закладу загальної середньої освіти

від « 31» серпня 2021 № 6                                                                                                                                     ЗАТВЕРДЖУЮ

Начальник відділу освіти,

молоді та спорту

Юрій Безверхий

«___»__________ 2021

 

 

 

 

 

 

 

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ

 

 

 

Вікторівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Маньківської селищної ради Черкаської області

 

 

 

на 2021-2025 рр.

 

 

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

 

РОЗДІЛ І. Стратегія розвитку закладу освіти на 2021-2025 рр..

Місія, візія закладу освіти.

Паспорт стратегії розвитку.

Обґрунтування необхідності створення Стратегії розвитку.

Концепція розвиту закладу на 2021-2025 рр.

РОЗДІЛ ІІ. Перспективний план внутрішньошкільного контролю

2. 1. Напрям: Освітнє середовище

Напрям: Система оцінювання здобувачів освіти

Напрям: Педагогічна діяльність педагогічних працівників

Управлінські процеси

РОЗДІЛ ІІІ. Перспективне планування робота на 2021-2025 рр.

3.1. Етапи реалізації Стратегії розвитку закладу.

3.2. Мережа класів та контингентів учнів.

3.3. Курси підвищення кваліфікації.

3.4. Атестація педагогічних працівників.

3.5. Перспективний план вивчення стану викладання навчальних предметів.

3.6. Зміцнення матеріальної бази та планування господарської діяльності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ І. Стратегія розвитку ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

на 2021-2025 Р.Р.

 

Місія, візія закладу освіти

 

Без передбачення і плану в нашій справі працювати неможливо...

В. О. Сухомлинський

 

Основна мета діяльності школи – щаслива та успішна дитина. Заклад повинен сприяти розкриттю особистісного потенціалу та індивідуальних талантів. Адже ми повинні поважати особистість у кожній дитині та створити комфортне середовище для гармонійного розвитку – атмосферу знань і можливостей. Це забезпечить повноцінну реалізацію прав громадян на здобуття повної загальної середньої освіти.

Програма розвитку школи – це симбіоз традицій і новаторства, виховання небайдужих і активних лідерів змін, здатних передбачати і формувати тренди, а, значить, управляти масштабними перетвореннями в нашій країні.

Місія закладу – це створення освітнього простору, який максимально розкриє навчальний потенціал учнів. Це шлях, на якому вони стануть незалежними учнями з широким кругозором, навчаться критично мислити та легко вирішувати проблеми, а також віддано розвиватимуть свої таланти. Саме так вони створюватимуть кращу версію як себе, так і суспільства. Для цього ми забезпечимо довірливе, турботливе й співчутливе середовище, де учні зможуть розвивати морально-етичні духовні якості та вміння розуміти інших.

Візія закладу – підготовка учнів до майбутнього, виховання випускників з українським серцем і сучасними навичками, які:

самостійно навчаються протягом всього життя;

знають свої сильні сторони;

гнучкі та легко адаптуються до змін;

мислять рефлексивно, творчо та цілісно, вміють вирішувати проблеми та приймати відповідальні рішення з чистим сумлінням заради спільного блага;

піклуються про інших;

відповідальні громадяни, які діють, керуючись морально-етичними чеснотами;

бачать у своїй справі сенс, гідність та покликання, поважають права інших та роблять свій внесок у загальне благо.

 

 

 

 

 

 

1.2.Паспорт Стратегії розвитку

 

 

Назва

Зміст

Тип програми

Стратегія розвитку

Підстава для розробки Стратегії

Необхідність удосконалення якості освітніх послуг, які надає заклад, вироблення освітньої та наукової стратегії з урахуванням якісних змін у державі.

Нормативно-правова база

Закони України:

1. Закон України «Про світу» від 05.09.2017 р..

2. Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».

 

Накази Міністерства освіти і науки України:

1. «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» наказ Міністерства від 13.04.2011 №329.

2. «Про затвердження Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності» наказ Міністерства від 07.11.2000 №522.

 

Абетка для директора.

Мета Стратегії розвитку

- створення умов для забезпечення в закладі освіти сучасної, доступної та якісної системи освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості й потреб держави;

- забезпечення ефективного управління розвитком закладу загальної середньої освіти.

Завдання Стратегії розвитку

Створення умов для реалізації державного стандарту, соціального та особистісного освітнього замовлення.

Здійснення побудови освітнього процесу з позиції особистісного підходу, формування в здобувачів освіти навичок самостійно оволодівати інформацією та знаннями.

Створення здоров’язберігаючого середовища – оптимальних умов для навчання та виховання дітей.

Створення сприятливих умов для пошуку, підтримки та розвитку обдарованих дітей та молоді.

 

Підтримка дітей та молоді з особливими освітніми потребами.

Вдосконалення професійної компетентності кожного вчителя, розвиток їх творчої ініціативи.

Впровадження нових Державних стандартів: початкової, базової та повної загальної середньої освіти.

Забезпечення ефективного впровадження сучасних інформаційних технологій.

Забезпечення якісної підготовки та проведення ЗНО й підсумкового оцінювання випускників закладу освіти.

Формування у здобувачів освіти національної самосвідомості, високих людських якостей та почуттів, готовності до вибору майбутньої професії.

Забезпечення системного психолого-педагогічного супроводу всіх учасників освітнього процесу.

Розвиток інформаційно-освітнього простору закладу.

Спільна робота з батьками, щодо формування освітньої та управлінської політики закладу освіти.

Термін реалізації Стратегії розвитку

2021-2025 роки

Етапи реалізації Стратегії розвитку

Концептуально-організаційний етап (2021-2022 н. р.)

розробка Стратегії розвитку закладу;

визначення основних стратегій, заходів і механізмів розвитку (інноваційних проектів)

виявлення ресурсів (людських, матеріально-технічних, фінансових) реалізації.

Реалізація проблеми (2023-2024 н. р.)

організація моніторингового спостереження за результатами;

координація дій.

Набуття досвіду (2023-2024 н. р.)

Узагальнення результатів (2025-2026 н. р.)

аналіз результатів моніторингу Стратегії розвитку;

поширення позитивного досвіду;

визначення перспектив подальшої роботи.

Ресурсне забезпечення Стратегії розвитку

Підвищення кваліфікаційного рівня педагогів закладу освіти.

Розробка та реалізація механізмів залучення додаткових фінансових і матеріальних ресурсів (цільових соціальних проектів, інвестицій тощо).

Підвищення ефективності використання

 

бюджетних та позабюджетних коштів.

Прозорість використання фінансів.

Структура Стратегії розвитку

Стратегія розвитку Вікторівського закладу загальної середньої освіти на 2021-2025 рр.

Моніторинг ефективності Стратегії розвитку.

Очікуванні результати

Забезпечення умов для здобуття сучасної, доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості й потреб держави.

Підвищення рівня професійної компетентності педагогів.

Підвищення рівня навчальних досягнень здобувачів освіти.

Впровадження поглибленого вивчення іноземних мов.

Підвищення якості вихованості здобувачів освіти.

Створення позитивного іміджу закладу освіти в соціумі міста, підвищення конкурентоздатності.

Показники ефективності Стратегії розвитку

Дієва внутрішня система забезпечення якості освіти у закладі.

Поліпшення якісних показників ЗНО, ДПА, результатів предметних олімпіад, творчих конкурсів.

Зростання позитивного іміджу закладу освіти та конкурентоздатності закладу на ринку освітніх послуг.

Розширення ділових партнерських зв’язків із різними освітніми установами.

Контроль, корекція та оцінювання Стратегії розвитку

Системний моніторинг реалізації Стратегії розвитку та її фінансування;

Участь батьків і громадськості в незалежному оцінюванні якості освіти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3.Обґрунтування необхідності створення Стратегії розвитку закладу освіти

 

Підготовка Стратегії розвитку Вікторівського закладу загальної середньої освіти на 2021-2025 рр., зумовлена якісним оновленням змісту освіти, який полягає в необхідності привести її у відповідність із європейськими стандартами, потребами сучасного життя, запитами суспільства щодо якісної та доступної освіти.

Пріоритетними напрямами розвитку освіти є:

реформування системи освіти , в основу якої покладатиметься принцип пріоритетності людини;

-модернізація структури, змісту та організації освіти на засадах компетентнісного підходу;

оновлення ролі вчителя як висококваліфікованого фахівця, який володіє значним арсеналом освітніх технологій в організації навчального процесу;

 

-формування високого рівня інформаційної культури кожного члена суспільства, держави.

 

Сучасне суспільство переходить до доби, в якій нагальною є здатність особистості формувати міжособистісні стосунки, вступати в комунікацію, володіти різними соціальними ролями. Максимально повному вирішенню цієї проблеми є масове запровадження новітніх педагогічних стратегій та конкретних технологій соціалізації, накопичення досвіду управління інноваційними процесами в освітній діяльності. 

 

Стратегія розвитку закладу освіти визначає основні шляхи його вдосконалення та сталого розвитку. Вона скеровує педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, задоволення освітніх потреб молоді, створення розвивального середовища, у якому б реалізувалася соціалізація особистості на засадах створення сприятливого середовища під час освітнього процесу в Новій українській школі.

Ідеться про створення такого середовища в закладі, яке б плекало творчу особистість, створювало умови для повноцінного інтелектуального,

творчого, морального, фізичного розвитку дитини, вироблення сучасної моделі випускника закладу освіти, спроможного реалізувати власний позитивний потенціал.

Стратегія розвитку школи спрямована в площину цінностей особистісного розвитку, варіативності й відкритості освітньої системи закладу, зумовлює модернізацію чинників, які впливають на якість освітнього процесу, змісту освіти, форм і методів навчання й виховання, системи контролю й оцінювання, управлінських рішень, взаємовідповідальності всіх учасників освітнього процесу.

Стратегія розвитку є комплексом науково-методичних, матеріально-технічних та управлінських проектів із визначенням шляхів їх реалізації. У ній максимально враховані потреби педагогічного, учнівського та батьківського колективів закладу.

Шляхи реалізації напрямків освітньої програми допоможуть вирішити такі завдання:

Організація методичної та виховної роботи школи відповідно вимогам нового Державного стандарту.

Створення умов виховання та навчання здобувачів освіти, які забезпечують збереження фізичного та психічного здоров’я.

Організація громадсько-патріотичного виховання учасників освітнього процесу.

Організація роботи з обдарованими.

Професійний розвиток педагогічних кадрів, спонукання до творчої педагогічної діяльності.

Забезпечення, оптимізація та покращення матеріально-технічної бази.

Комп’ютеризація та інформатизація закладу.

Моніторингове дослідження рівня навчальних досягнень здобувачів освіти.

Основними результатами Стратегії розвитку школи будуть удосконалення й модернізація сучасного освітнього середовища закладу, побудована дієва внутрішня система забезпечення якості освіти в школі, системні позитивні зміни, зростання позитивного іміджу школи.

Стратегія розвитку дає можливість виробити стратегічні та пріоритетні напрями діяльності закладу освіти на найближчі 5 років (2021-2025 рр.).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4. Концепція розвитку Вікторівського закладу загальної середньої освіти на 2021-2025 н. р.

 

І. Загальні положення

 

Пріоритетним напрямком сучасної освітньої системи України, що підтверджено сучасними Державними законами та нормативними документами, є доступ до якісної освіти, до найкращих світових здобутків в освітній галузі.

Новий Державний стандарт початкової освіти, базової і повної загальної середньої освіти орієнтує педагогів на перехід від декларування переваг особистісної моделі до її практичного впровадження. Визначено вимоги до навчальних досягнень здобувачів освіти, які відповідають змісту і структурі предметних компетентностей (учень знає, розуміє, застосовує, аналізує, виявляє ставлення, оцінює, тощо). Разом із предметною підготовкою за роки здобуття загальної середньої освіти здобувачі освіти мають оволодіти ключовими компетентностями, до яких, згідно з міжнародними домовленостями, віднесено:

уміння вчитися, спілкуватися державною, рідною та іноземними мовами;

математична і базова компетентності в галузі природознавства і техніки;

інформаційно-комунікаційна;

соціальна і громадянська;

загальнокультурна;

підприємницька;

здоров’язберігаюча.

Державний стандарт ґрунтується на засадах особистісно-орієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів. Діяльнісний підхід спрямований на розвиток умінь і навичок здобувачів освіти,

застосування здобутих знань у практичній ситуації, пошук шляхів інтеграції до соціокультурного та природного середовища. Тому школа – це сучасний заклад освіти, який задовольняє пізнавальні інтереси дитини, плекає творчу особистість, створює умови для повноцінного інтелектуального, творчого, морального, фізичного розвитку дитини, примноження культури й духовності в усій різноманітності національних та світових зразків, тобто школа самореалізації особистості, школа життєтворчості.

Основна мета діяльності закладу освіти – це безперервний процес підвищення ефективності освітнього процесу з одночасним урахуванням потреб суспільства, потреб особистості здобувача освіти. Цьому сприяє застосування новітніх досягнень педагогів та психології, використання інноваційних технологій навчання, комп’ютеризація освітнього процесу.

Освітній процес закладу освіти спрямований на формування у випускника якостей, необхідних для життєвого та професійного самовизначення:

Орієнтації у сучасних реаліях і підготовленості до майбутнього життя.

Здатність до самовизначення, саморозвитку, самоосвіти.

Вільне володіння двома іноземними мовами.

Наявність життєвого досвіду спілкування, роботи в колективі, під керівництвом, самостійно, з літературою, з електронними носіями інформації.

Високий рівень освіченості, культури, здатність до творчої праці, професійного розвитку.

Вільне володіння комп’ютером, високий рівень культури користування інформаційно-комунікаційними технологіями (ІКТ).

Готовність до вибору професії відповідно до своїх здібностей та можливостей, потреб ринку праці.

Сформовані трудова та моральна життєва мотивація, активна громадянська і професійна позиції.

Досконале володіння іноземними мовами та розвинуті комунікативні здібності зумовлюють досягнення життєвого успіху, позитивного соціального іміджу особистості у сучасному суспільстві.

Варто зазначити, що у сучасних умовах міжособистісна комунікація є не лише умовою соціального буття людини, але і найважливішою складовою професійної діяльності фахівця. У цих умовах кваліфікованість та успішність виконання професійних завдань залежить від якості взаємодії з людьми в конкретних соціокультурних та професійних ситуаціях.

Комунікативна компетентність – здатність особистості застосовувати у конкретному виді спілкування знання мови, способи взаємодії з людьми, які оточують її та перебувають на відстані, навички роботи у групі, володіння різними соціальними ролями. Складовими комунікативної компетентності є комунікативні здібності, комунікативні вміння, комунікативні знання.

Комунікативно-особистісний потенціал є інтегруючим компонентом соціального інтелекту як складового потенціалу особистості, що визначається її можливостями у сфері міжособистісної взаємодії, які реалізуються за наявності у людини комунікативних здібностей, умінь та навичок. Під соціальним інтелектом мають на увазі здатність людини розуміти не лише саму себе, а й інші взаємовідносини і прогнозувати міжособистісні події. Комунікативна культура розглядається як сукупність знань, умінь, навичок забезпечення взаємодії людей у конкретній соціокультурній ситуації, сформованість певних здібностей. Комунікативна компетентність є рівнем комунікативної культури, що забезпечує результативність поведінки в певних умовах. А тому одним із пріоритетних завдань сучасної школи є розвиток саме комунікативних компетентностей здобувачів освіти, у тому числі:

толерантність;

висока комунікативність;

творча активність.

Разом з тим успішній діяльності сучасного закладу освіти сприяє інформатизація самого освітнього процесу та управління закладом.

 

 

 

ІІ. Мета та завдання

 

Мета: створення умов для процесу засвоєння індивідом зразків поведінки, соціальних норм і цінностей, необхідних для його успішного функціонування в даному суспільстві, а також забезпечення базових особистісних підвалин життєвої готовності, соціальної компетентності та адекватності молодої людини.

 

-забезпечення реалізації права громадян на здобуття загальної середньої освіти відповідно до Освітньої програми;

розвиток здібностей та обдарувань здобувачів освіти, їх наукового світогляду;

внутрішня система забезпечення якості освіти у закладі;

впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних та комунікативних технологій в освітньому процесі та в управлінській діяльності закладу;

введення в практику роботи вчителів методу проектів.

впровадження заходів у навчальній та виховній діяльності, спрямованих на розвиток письмової та усної комунікації, навичок роботи в групі, само презентації, ораторського мистецтва учнів;

запровадження в освітній процес здоров’язберігаючих технологій, створення безпечних умов навчання та виховання дітей;

створення освітнього середовища, що сприятиме прагненню здобувачів освіти до самопізнання, самоаналізу, саморозвитку;

підготовка до майбутньої професійної діяльності, яка має на меті допомогти здобувачам освіти, виходячи з їхніх природних здібностей та суспільних потреб, обрати професію.

Основними очікуваними результатами вирішення цих завдань є:

-формування культури спілкування учасників освітнього процесу;

-формування ключових компетентностей учнів;

підвищення рівня соціалізації та адаптації дітей до життя

-формування потреби учнів у самовдосконаленні

-формування компетентного випускника школи

-мотиваційний аспект набуття знань здобувачами освіти;

-формування у здобувачів освіти навичок ефективного спілкування іноземними мовами;

-формування у здобувачів освіти культури збереження і зміцнення свого здоров’я;

-створення безпечного толерантного освітнього середовища;

-формування системи моніторингу освітнього процесу з метою аналізу стану та динаміки розвитку закладу освіти;

-підняти освітній процес в закладі освіти на новий якісний рівень.

 

ІІІ. Принципи функціонування Вікторівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

 

Діяльність Вікторівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів базується на принципах гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських і релігійних організацій та об’єднань, взаємозв’язку розумового, морального, фізичного й естетичного виховання, органічного поєднання загальнолюдських духовних цінностей із національною історією і культурою, науковості, розвивального характеру навчання та його індивідуалізації, широкого застосування новітніх інформаційних технологій, педагогіки партнерства.

Демократизація. Передбачає автономію (самостійність) закладу у вирішенні основних питань змісту її діяльності, розвитку різноманітних форм співпраці й партнерства, установлення довір’я між учасниками педагогічної діяльності.

Науковість. Передбачає наукове обґрунтування форм, методів і змісту навчання, здійснення завдань з урахуванням результатів наукових досліджень у педагогіці, психології та інших науках.

Гуманізація та гуманітаризація. Визначають завдання збереження й відновлення екології людини: її тілесного й духовного здоров’я, сенсу життя, особистої свободи, моральності, щастя, усебічного розвитку, прояву

здібностей, обдарувань, талантів.

Культуровідповідність. Забезпечує збереження, передачу, відновлення й розвиток української національної культури та культури народів світу засобами освіти; орієнтує освіту на виховання людини культури шляхом інтеграції освіти в культуру й, навпаки, культури – в освіту.

Соціалізація. Полягає в забезпеченні оптимальних умов для засвоєння й відтворення особистістю соціального досвіду, що свідчить про нормальне, безболісне входження людини в життя суспільства: закладення в освіту механізмів адаптації, життєтворчості, рефлексії, виживання, збереження індивідуальності кожної дитини.

Неперервність, наступність та інтеграція. Забезпечують єдність усіх ланок освіти (від дошкільної до вищої), взаємодію школи з іншими закладами освіти й організаціями на основі співдружності, спрямованої на поглиблення, пробільність, конкретизацію освітнього процесу, його наступність і цілісність; набуття освіти впродовж усього життя за умови інтеграції та поглиблення набутих раніше знань.

Варіативність. Передбачає широкий вибір форм і засобів освіти й виховання як у навчальний, так і поза навчальний час для задоволення духовних запитів дитини, її пізнавальних та інтелектуальних можливостей, інтересів; розвиток факультативних курсів, гуртків, секцій, клубів, студій.

Індивідуалізація. Забезпечує розвиток здібностей особистості до самопізнання, саморегуляції, самоконтролю, самоорганізації.

Природовідповідність. Полягає в забезпеченні фізичного розвитку дитини, збереженні її здоров’я; особлива увага звертається на розвиток природних потреб, здібностей, виховання її екологічної свідомості.

Гармонізація родинної й шкільної освіти. Передбачає створення умов, за яких батьки виступають як перші вчителі й партнери; тісна співпраця з батьками для досягнення спільних цілей розвитку кожної дитини.

 

 

IV. Зміст діяльності

 

Головна мета, завдання й принципи діяльності закладу зумовлюють необхідність модернізації змісту, методів і форм освітнього процесу.

Загальними засадами визначення нового змісту освіти є гуманізація, диференціація, інтеграція, науковість, широке застосування новітніх інформаційних технологій, педагогіки партнерства.

Заклад освіти працює відповідно до плану роботи школи.

Основним документом, що регулює освітній процес, є освітня програма, частиною якої є робочий навчальний план, який складається на основі затверджених Міністерством освіти і науки України типових

навчальних планів загальноосвітніх шкіл з українською мовою навчання.

Індивідуалізація та диференціація навчання в школі забезпечується реалізацією інваріативної частини навчального плану. Відповідно до нього, педагогічні працівники самостійно добирають навчальні програми, підручники, що допущені Міністерством освіти і науки України, науково-методичну літературу, навчально-наочні посібники, обладнання, форми, методи й засоби навчання.

В основу змісту діяльності закладу покладено систему наук, які дозволяють формувати в учнів сприймання світу як єдиного цілого, розкривати роль кожної науки в розвитку світової культури й суспільства.

Організація освітнього процесу закладу базується на основі науково обґрунтованого вибору педагогічними працівниками програм, методів, форм і засобів навчання й виховання.

Поряд із традиційними застосовуються інноваційні технології навчання, які роблять урок цікавим, змістовним, творчим, розвивальним, ведеться самостійна робота здобувачів освіти за індивідуальними навчальними планами, пошукова, науково-дослідницька діяльність.

Важливим складником змісту освіти мають стати новітні інформаційні технології навчання, які б забезпечили поряд із комп’ютерною грамотністю високу інформаційну культуру людини в сучасному суспільстві.

 

Основний зміст діяльності:

автоматизація робочого місця адміністрації школи;

апробація та розробка рекомендацій щодо впровадження програм для ефективного управління освітнім процесом;

застосування мультимедійних засобів навчання в процесі вивчення навчальних предметів;

дієва внутрішня система забезпечення якості освіти в школі;

апробація методів дистанційного навчання здобувачів освіти та педагогів.

орієнтованість у різноманітних ситуаціях спілкування, яка заснована на знаннях мови та життєвому досвіді;

спроможність ефективно взаємодіяти з оточенням завдяки розумінню себе й інших у різних умовах соціального середовища;

готовність і уміння будувати контакт з людьми;

внутрішні засоби регуляції комунікативних дій;

знання, уміння і навички спілкування іноземною мовою.

 

Структура навчального року та режим роботи школи

 

Структура навчального року затверджується на засіданні педагогічної ради школи та видається відповідний наказ по школі. Режим роботи школи

визначається на основі нормативно-правових актів та за погодженням із територіальними установами Держспоживслужби.

В школі організовано навчання за інституційною (денне) (за потреби індивідуальною ) формами. Навчання здійснюється в одну зміну . За заявами батьків в закладі створюється група продовженого дня, працюють гуртки та секції.

 

V. Основні шляхи реалізації Стратегії розвитку

 

Нормативні документи, що забезпечують умови діяльності закладу, визначений обсяг навчального матеріалу; кількість теоретичних, практичних і самостійних занять залежно від форм навчання; критерії оцінювання навчальних досягнень учнів; норми матеріально-технічного й фінансового забезпечення, норми фізичного та психологічного навантаження учасників освітнього процесу.

Науково-методичне забезпечення

Розробка теоретико-методологічних аспектів освіти в закладі, застосування спеціальних психолого-педагогічних технологій; упровадження нових форм організації та управління освітнім процесом.

Розробка науково-методичного забезпечення підготовки педагогічних працівників.

Програмно-методичне забезпечення освітнього процесу.

Розробка програмно-методичного забезпечення підготовки батьків.

Діяльність закладу спрямована на:

1.На створення ситуації успіху, в допомозі кожній дитині відчути радість досягнень;

2.На наповнення освітнього процесу цікавим змістом, яскравими враженнями;

3.Забезпечення осмисленого сприйняття учнями побаченого і почутого.

4.Створення умов для розвитку самостійності.

5.Сприяння усвідомленню кожним учнем власного « Я».

6.Формуванню віри у свої сили.

Отже, соціалізація є одним із завдань вчителя, адже учні входять у новий, значно ширший за їхню родину соціальний круг.

Вікторівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів реалізує освітні програми на І, ІІ, ІІІ рівнях загальної середньої освіти.

 

VI. Управління навчальним закладом

 

Управління навчальним закладом здійснюється його засновником через Відділ освіти, молоді, культури та туризму Маньківської райдержадміністрації в межах повноважень, визначених Конституцією

України, законами України «Про освіту», Статутом закладу.

Безпосереднє керівництво здійснюється директором.

Управління освітнім процесом у закладі базується на принципах творчого підходу, ініціативи і співпраці всіх суб’єктів управлінської системи, плановості, демократизації, гуманізації, наукової організації праці, психологічного забезпечення.

Застосовуються нові управлінські технології, які базуються на законах менеджменту.

В основу соціально-педагогічної системи покладено корпоративний стиль управління.

У закладі діють органи громадського самоврядування: загальні збори , педагогічна рада школи, профспілкові збори, учнівське самоврядування «Козацьке братство ».

Основними функціями управління закладом є:

інформаційно-аналітична;

мотиваційно-цільова;

планово-прогностична;

організаційно-виконавча;

контрольно-діагностична;

регуляційно-корекційна.

 

 

 

 

РОЗДІЛ ІІ. ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН ВНУТРІШКІЛЬНОГО КОНТРОЛЮ НА 2021-2025 РОКИ

 

2.1. Напрям: ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ

Стратегічні завдання:

оптимізувати внутрішні та зовнішні ресурси освітнього середовища;

активніше залучати педагогічних та соціальних партнерів до вирішення завдань підвищення якості освіти;

освоювати різні форми комунікації та співпраці з метою відкритості школи до співпраці з іншими установами, організаціями, підприємствами.

 

Очікувані результати:

Створення у комфортних і безпечних умов навчання учнів та праці педагогів, освітнього середовища вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації, інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору на засадах доступності і партнерства.

 

ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ

 

 

№ зп

Об’єкт оцінки

2021-2022

2022-2023

2023-2024

2024-2025

2025-2026

На виході

Де розглядається це питання

Подальші дії

1

Територія та приміщення закладу

Підготовка приміщення до нового навчального року

Підготовка приміщення до опалювального сезону

Дотримання санітарно-гігієнічних вимог

Нарада при директорі

 

2

Температурний режим у приміщенні школи;

Контроль температурного режиму по сезонах

 

 

3

 

Рівень освітлення

 

Контроль за станом та якістю освітлення

 

 

4

Облаштування навчальних кабінетів та приміщень

Підготовка навчальних приміщень до нового навчального року

Оснащення предметних кабінетів інтерактивним устаткуванням

Підготовка навчальних приміщень до нового навчального року

Оснащення предметних кабінетів інтерактивним устаткуванням

Реконструкція внутрішніх туалетів, поточні ремонти

 

 

 

Наради при директорі

Складання листа звернення до засновника

5

Місця для роботи та відпочинку педагогів

 

 

 

Облаштування місць відпочинку для педагогів

 

 

 

6

Обладнання кабінетів

Обладнання в рамках реалізації проєкту «Нова

Оновлення матеріально- технічної бази

Оновлення матеріально- технічної бази

Оснащення предметних кабінетів

Оснащення предметних кабінетів

Наради при директорі

Складання листа звернення до

   

українська школа»

навчальних приміщень

навчальних приміщень

інтерактивним устаткуванням

інтерактивним устаткуванням

 

засновника

7

Виконання правил безпеки життєдіяльності

Контроль ведення журналу реєстрації інструктажів, класних журналів сторінки інструктажів

Контроль ведення журналу реєстрації інструктажів, класних журналів сторінки інструктажів

Контроль ведення журналу реєстрації інструктажів, класних журналів сторінки інструктажів

Робота із здобувачами освіти щодо пропаганди здорового способу життя.

Моніторинг досліджень із питань обізнаності дітей щодо негативних чинників, які впливають на здоров’я.

Наради при директорі

 

8

Обладнання шкільного та спортивного майданчиків

Оновлення шкільного та спортивного майданчиків

 

Складання листа звернення до засновника

9

 

Організація харчування учнів та педагогів

Контроль за якістю харчування

 

Капітальний ремонт харчоблоку

 

 

Контроль за якістю харчування

 

Поточний ремонт приміщення їдальні

Контроль за якістю харчування

 

Удосконалення меню, контроль якості харчування

Контроль за якістю харчування

Контроль за якістю харчування

Наради при директорі

 

10

Мережа Інтернет

Розробка правил поведінки в інтернеті, робота по захисту персональних даних

Реалізація якісної дистанційної освіти

 

Організація системи

Реалізація якісної дистанційної освіти

Сприяння оптимальному використанню ІКТ в навчальній діяльності здобувачів

Створення умов для взаємодії учасників освітнього процесу через єдиний інформаційний

Наради при директорі

 

     

інформаційної безпеки закладу

 

освіти.

простір.

   

11

Емоційно-психологічне середовище

Бесіди щодо попередження конфліктів

Тренінги щодо попередження булінгу

Проведення методичних заходів з метою розвитку комунікаційної культури та навичок ефективної комунікації педагогів.

Педагогічний всеобуч «Гармонійний розвиток особистості дитини у період дошкільного дитинства та старту шкільного життя – основа подальшого її успіху в умовах безперервної освіти впродовж дорослого життя»

Профілактичні бесіди

Наради при директорі, педради

 

12

Відвідування учнями освітнього закладу

Аналіз відвідування.

Робота з батьками

Батьківські всеобучі,

Контроль за відвідуванням

Аналіз відвідування.

Робота з батьками

Батьківські всеобучі,

Контроль за відвідуванням

Батьківські всеобучі,

Контроль за відвідуванням

Педагогічні ради, наради при директорі

Робота з батьками

13

Доступність території та приміщення школи

Заходи з модифікації та адаптації

приміщень

 

Капітальний ремонт харчоблоку

Заходи з модифікації та адаптації

приміщень

 

 

Заходи з модифікації та адаптації

приміщень

 

 

Заходи з модифікації та адаптації

Приміщень

 

Облаштування ресурсної кімнати

Додаткові заходи щодо реалізації універсального дизайну

Нарада при директорі

Лист -звернення до засновника

   

 

 

           

14

Інформаційний простір

Створення картотеки та медіатеки

Оновлення матеріальної бази бібліотеки

 

 

 

 

 

2.2. Напрям: Система оцінювання здобувачів освіти

Стратегічні завдання:

підвищити якість освітніх послуг у відповідності до Державних стандартів освіти;

наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень;

застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти;

спрямовування системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання;

здійснювати освітній процес відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, здібностей учнів..

Очікувані результати:

Здійснення стимулюючого оцінювання, що ґрунтується на позитивному підході, враховує освітню траєкторію кожного учня, спрямовується на формування і розвиток ключових компетентностей

 

ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ

 

№ зп

Об’єкт оцінки

2022-2023

2023-2024

2024-2025

2025-2026

2026-2027

На виході

Де розглядається це питання

Подальші дії

 

Оприлюднення

Активувати

Проведення

Активізувати

Вчителям

Нарада при

 

 

 

Підвищення якості освітніх послуг

 

 

 

 

 

 

 

 

 

критеріїв оцінювання учителями на сайті навчального закладу

використання електронного журналу

моніторингу та глибокого аналізу результатів моніторингових досліджень з зазначенням чітких шляхів покращення якості знань учнів.

роботу з батьками щодо формування відповідального ставлення до навчання здобувачів освіти.

приділяти максимальну увагу учням, що мають низький рівень знань, через індивідуальні завдання, роботу на канікулах з даної категорією здобувачів освіти.

директорі

 

Система оцінювання здобувачів освіти

та реалізація компетентнісного підходу до навчання

 

 

 

 

 

 

 

1

Спостереження за навчальними заняттями з усіх навчальних дисциплін

1-11

1-11

1-11

1-11

1-11

Нарада при директорі

 

Аналізи контрольних робіт

5-11

5-11

5-11

5-11

5-11

 

 

Впровадження системи формувального оцінювання

 

 

 

 

 

Нарада при директорі

 

1

Спостереження за навчальними

1-4

1-5

1-6

1-7

1-8

 

 

 

заняттями з усіх навчальних предметів

             

Відповідальність здобувачів освіти за результати свого навчання, здатності до самооцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Графік роботи курсів за вибором та факультативів

Контроль за дотриманням

Нарада при ЗДНВР

 

2

Заохочення та стимулювання учнів

Вручення грамот, дипломів, подяк, похвальних листів

 

 

3

Щоденники

 

 

Активувати використання електронного щоденника

 

 

Нарада при ЗВР

 

Самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти

 

 

 

 

 

 

Нарада при ЗДНВР

 

1

Спостереження за проведенням навчальних занять

5-7

8-9

 

Більш активне впровадження прийому самооцінювання на уроках.

10-11

6-8

9-11

 

Більш активне впровадження прийому самооцінювання на уроках.

Нарада при ЗДНВР

 

 

 

 

 

Напрям: Педагогічна діяльність педагогічних працівників

Стратегічні завдання:

ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти.

постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників.

налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти.

організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності та партнерства.

сприяти підвищенню відповідальності кожного за результати своєї професійної діяльності;

Очікувані результати:

Підвищення якості викладання навчальних предметів педагогічними працівниками та відповідальності за свою професійну діяльність.

ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ

 

№ зп

Об’єкт оцінки

2022-2023

2023-2024

 

 

 

2024-2025

2025-2026

2026-2027

На виході

Де розглядається це питання

Подальші дії

Календарно-тематичні

Здійснювати корегування календарного планування в залежності від якості засвоєння

Нарада при

Звіт

плани

учнями навчального матеріалу, результативності роботи учнів.

 

ЗДНВР

 

Контрольні роботи

 

 

 

 

 

 

 

1

Укр мова

 

5,9,11

5,8,10

5,7,9

5,6,11

5,9,10

Нарада при ЗДНВР

Наказ,звіт

2

Математика

5,7,9,11

5,7,9,11

6,8,9,11

5,9,11,10

5,8,11,9

 

 

3

Історія

5,11,6

5,11,9

5,11,7

5,11,8

5,11,10

 

 

Формування вчителем ключових компетентностей

 

 

 

 

 

Педагогічна рада

Наказ

1

Уроки укр мови та літератури

6,8,9,10

5,7,8,11

6,7,9,11

5,6,8,9

7,9,11

 

 

2

Математики

1,8,9,11

2,5,7,8,11

3,6,7,9,11

4.5,6,8,9

7,9,11

 

 

3

Історії

6,8,9,11

5,7,11

6,7,9,11

5,6,8,9

7,9,11

 

 

4

Географії

6,8,9,11

7,11

6,7,9,11

6,8,9

7,9,11

 

 

5

Біології

6, 8,9,10

7,11

6,7,9,11

6,8,9

7,9,11

 

 

6

Хімії

8,9,10

7,11

7,9,11

8,9

7,9,11

 

 

7

Зарубіжної літератури

6,8,9,10

5,7,11

6,7,9,11

5,6,8,9

7,9,11

 

 

8

Іноземної мови

3,6,9,10

4,5,7,11

2,6,7,9,11

1,5,6,8,9

7,9,11

 

 

9

Фізики

7,8,11

7,9,10

7,9,11

8,9

7,9,11

 

 

10

Природознавства

5

 

 

 

 

 

 

11

Мистецтва

8,9

10,11

9,11

8,9

9,11

 

 

12

Образотворчого мистецтва

5,6,7

5

6,7

5

6,7

 

 

13

Музичного мистецтва

5

6.7

5

6.7

5

 

 

14

Фізичної культури

6,8,9,10

5,7,8,11

6,7,9,11

5,6,8,9

6,7,9,11

 

 

15

Трудового навчання. Технологій

6,8,9,10

5,7,11

6,7,9,11

5,6,8,9

7,9,11

 

 

16

Захисту України

10,11

11

10

11

11

 

 

17

Правознавства

9

 

9

 

9

 

 

Реалізація індивідуального підходу

 

 

 

 

 

 

 

1

Взаємовідвідування уроків, виховних заходів з метою запозичення кращого досвіду реалізації проблеми з наступним аналізом.

+

+

+

+

+

Засідання МО

Протокол

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методичні розробки вчителів блоги, сайти, публікації

Аналіз методичних розробок вчителів предметників. Популяризація досвіду.

Проведення круглих столів та тренінгів з метою створення власних освітніх ресурсів

Використання у практичній діяльності власних освітніх ресурсів

Популяризація інформаційно-освітніх ресурсів працівників навчального закладу

 

Засідання МО

Протокол

Діагностування рівня підготовленості педагогічних працівників школи до інноваційної діяльності

+

 

 

+

 

Педагогічна рада

 

Реалізація виховної мети уроку

 

 

 

 

 

Нарада при директорі

Наказ

1

Уроки укр. мови та літератури

6,8,9,10

5,7,8,11

6,7,9,11

5,6,8,9

7,9,11

 

 

2

Математики

1,6,8,9,10

2,5,7,8,11

6,7,9,11

3,5,6,8,9

4,7,9,11

 

 

3

Історії

6,8,9,10

5,7,11

6,7,9,11

5,6,8,9

7,9,11

 

 

4

Географії

6,8,9,10

7,11

6,7,9,11

6,8,9

7,9,11

 

 

5

Біології

6, 8,9,10

7,11

6,7,9,11

6,8,9

7,9,11

 

 

6

Хімії

8,9,10

7,11

7,9,11

8,9

7,9,11

 

 

7

Зарубіжної літератури

6,8,9,10

5,7,11

6,7,9,11

5,6,8,9

7,9,11

 

 

8

Іноземної мови

2,3,6,9,10

1,4,5,7,11

6,7,9,11

3,5,6,8,9

4,7,9,11

 

 

9

Фізики

8,9,10

7,11

7,9,11

8,9

7,9,11

 

 

10

Природознавства

5

 

5

 

 

 

 

11

Мистецтва

8,9

10,11

9,11

8,9

9,11

 

 

12

Образотворчого мистецтва

2,6,7

4,5

3,6,7

1,5

6.7

 

 

13

Музичного мистецтва

4, 5

2,6,7

1,5

6,7

3,5

 

 

14

Фізичної культури

3,6,8,9,10

2,5,7,8,11

6,7,9,11

1,5,6,8,9

4,6,7,9,11

 

 

15

Трудового навчання. Технологій

6,8,9,10

5,7,11

6,7,9,11

5,6,8,9

7,9,11

 

 

16

Захисту України

10

11

10

11

11

 

 

17

Правознавства

9

 

9

 

9

 

 

Виховні заходи

1-11

1-11

1-11

1-11

1-11

Засідання МО класних керівників

 

Використання ІКТ

 

 

 

 

 

Нарада при директорі

Звіт

1

Спостереження за навчальними заняттями

З усіх навчальних предметів

1,6,8,10,11

3,4,5,9,11

4,5,7,8,9

5,8.10,11

2,6,7,8,9

 

 

2

Проведення інструктивно-методичних заходів з метою розвитку інформаційної культури і комп’ютерної грамотності вчителів.

Обмін досвідом з використання інформаційних ресурсів

Самоосвіта педагогічних працівників з окремих аспектів методичної проблеми

Вивчення передових освітніх технологій

Нові тенденції в дистанційній освіті

Впроваджувати сучасні освітні технології, можливості мережі Інтернет з метою активізації пізнавальної діяльності учнів

Засідання МО

Протокол

Педмайстерність вчителя

 

 

 

 

 

 

 

1

Досвід роботи вчителя

Працювати над питанням поширення

Працювати над питанням поширення

Моніторинг особистого професійного

Працювати над питанням поширення

Обирати теми та форми підвищення

Засідання НМР

Наказ

   

досвіду роботи педагогічних працівників через участь у конкурсах фахової майстерності, друк у фахових виданнях, Інтернет-виданнях, сайт школи.

 

 

 

досвіду роботи педагогічних працівників через участь у конкурсах фахової майстерності, друк у фахових виданнях, Інтернет-виданнях, сайт школи.

 

 

зростання вчителів.

досвіду роботи педагогічних працівників через участь у конкурсах фахової майстерності, друк у фахових виданнях, Інтернет-виданнях, сайт школи.

 

 

кваліфікації, які відповідають запитам та вимогам педагогічних працівників

   

Публікації педагогічних працівників

Ознайомлення із досвідом роботи вчителя. Вивчення публікацій.

Засідання МО

 

Реалізація особистісно-орієнтованого підходу

 

 

 

 

 

 

 

1

Проведення семінару- практикуму з питань реалізації особистісно-орієнтованого навчання

Вчителі початкових класів, вчителі природничо-математичних дисциплін

Вчителі суспільно-гуманітарних дисциплін,

Вчителі природничого циклу, класні керівники

Вчителі фізичного виховання та основ здоров’я , вчителів початкових класів

Вчителі художньо-естетичного циклу, класні керівники

Педагогічна рада

Наказ

Реалізація педагогіки партнерства

 

 

 

 

 

 

 

1. Семінари – практикуми для молодих вчителів

1.Реалізація навчально-виховної мети

1.Формувальне оцінювання в освітньому

1.Активні методи навчання

1.Новини методичної літератури

1. Робота вчителя в он-лайн середовищі

Засідання МО

 

 

уроку

 

процесі

 

 

 

 

   

 

Співпраця з ДНЗ

Проведення загальних батьківських зборів «Заклад дошкільної освіти і НУШ»

 

Педагогічний всеобуч «НУШ: як прокласти місток?»

Педагогічний всеобуч «Створення оптимальних умов для успішного навчання першокласника» (вч. початкових класів)

 

Нарада при директорі

Звіт

Академічна доброчесність

 

 

 

 

 

 

 

1

Відвідування уроків з усіх навчальних дисциплін

5,8.9.11

6,7,10,

5,8.9.11

6,7,10

5,8.9.11

Нарада при директорі

Наказ

2

Анкетування учнів

6,7,10,

5,8,9,11

6,7,10,

5.8.9.11

6,7,10,

 

 

Робота з батьками

Залучати батьків до освітнього процесу, розширювати форми співпраці з ними.

 

 

Активувати роботу батьківського самоврядування

Запровадити щорічне проведення « Батьківського тижня»

 

 

 

 

 

 

Напрям: Управлінські процеси

Стратегічні завдання: приведення освітнього та управлінського процесів у відповідність до вимог законодавства.

Очікуваний результат: « УСПІШНИЙ ВЧИТЕЛЬ – УСПІШНИЙ КОЛЕКТИВ»

ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ

 

№ зп

Об’єкт оцінки

2021-2022

2022-2023

2023-2024

2024-2025

2025-2026

На виході

Де розглядається це питання

Подальші дії

1

Стратегія розвитку навчального закладу

Створення

коригування

коригування

коригування

коригування

Педагогічна рада

 

2

Річний план

Реалізація напрямів

 

Доповнення

коригування

Реалізація напрямів

 

Доповнення

коригування

Реалізація напрямів

 

Доповнення

коригування

Реалізація напрямів

 

Доповнення

коригування

Реалізація напрямів

 

Доповнення

коригування

Педагогічна рада

 

3

Моніторинг навчальних досягнень

4,9,11,5

4,9,11,6

4,9,11,7

4,9,11,8

4,9,11,10

Нарада при директору, ЗДНВР

 

4

Матеріально – технічна база закладу

Капітальний ремонт харчоблоку.

 

Обладнання класної кімнати 5 класу в рамках реалізації проєкту «Нова українська школа»

 

Обладнати місце відпочинку для педагогів.

Оновлення

санвузлів.

Нарада при директорі, збори трудового колективу.

 

5

Психологічний

Анкетування учнів

Відвідування

Анкетування

Проведення

Анкетування учнів,

 

 

 

 

 

клімат у колективі

та педагогів з метою вивчення психологічної атмосфері учасників освітнього процесу

уроків з метою вивчення психологічної атмосфери в класних колективах

учнів, батьків з метою вивчення психологічної атмосфери.

шкільним психологом тренінгів з визначення психологічного стану у педагогічному колективі

батьків з метою вивчення психологічної атмосфери.

   

6

Сайт освітнього закладу

Інформативне наповнення сайту освітнього закладу.

Удосконалення освітнього сайту

Постійне наповнення

Постійне наповнення

Постійне наповнення

Нарада при директорі

 

7

Кадрова політика

Пошук майбутніх колег серед випускників педагогічних вишів.

 

Робота по заповненні вакансій

Робота по заповненні вакансій

Педагогічна рада: «Удосконалення самоосвіти вчителя – чинник професійного зростання»

Пошук майбутніх колег серед випускників педагогічних вишів

 

 

 

8

Матеріальне та моральне заохочення

Подяки активним учасникам культурно-масових заходів, олімпіад, конкурсів

Нагородження грамотами, подяками

Співпраця з засновником, місцевими підприємцями щодо матеріального заохочення учнів та педагогів

Співпраця з засновником, місцевими підприємцями щодо матеріального заохочення учнів та педагогів

Співпраця з засновником, місцевими підприємцями щодо матеріального заохочення учнів та педагогів

Співпраця з засновником, місцевими підприємцями щодо матеріального заохочення учнів та педагогів

 

Нарада при директору, ЗДНВР

 

 

9

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Підтримка добровільної сертифікації педагогічних працівників

 

Проходження

Підтримка добровільної сертифікації педагогічних працівників

 

Проходження

Підтримка добровільної сертифікації педагогічних працівників

 

Проходження

Підтримка добровільної сертифікації педагогічних працівників

 

Проходження

Підтримка добровільної сертифікації педагогічних працівників

 

Проходження

Нарада при ЗДНМР

 

 

 

   

підвищення кваліфікації за графіком

 

 

підвищення кваліфікації за графіком

 

підвищення кваліфікації за графіком

 

підвищення кваліфікації за графіком

 

 

 

 

 

 

підвищення кваліфікації за графіком

 

   

10

Управлінські рішення

Врахування інтересів педагогічних працівників, батьків та учнів

Педагогічні ради

 

1

Оперативні наради

Підсумки навчально-виховної роботи за тиждень, місяць, семестр

Наради при директорі

 

2

Збори трудового колективу

Обговорення трудових питань

 

 

3

Батьківські збори

Обговорення питань навчально-виховної роботи у закладі

 

 

11

Громадське самоврядування

Затвердження плану

роботи, структури оновленого учнівського самоврядування

Робота по створенню громадської організації батьків закладу

Поглиблення співпраці закладу освіти та батьків

 

 

 

 

12

Участь закладу в житті громади

Участь у загально-громадських святах, участь у громадських проектах, волонтерська діяльність

Участь у загально-громадських святах, участь у громадських проектах, волонтерська діяльність

Участь у загально-громадських святах, участь у громадських проектах, волонтерська діяльність

Участь у загально-громадських святах, участь у громадських проектах, волонтерська діяльність

Участь у загально-громадських святах, участь у громадських проектах, волонтерська діяльність

 

 

13

Розклад занять

Оновлення та удосконалення розкладу занять інваріантної та варіативної складової

Наради при директорі

 

14

Режим роботи закладу

Встановлення режиму роботи відповідно до

+

+

+

+

Педагогічна рада

 

 

 

   

особливостей навчального року

           

15

Реалізація питання академічної доброчесті

Ознайомлення із особливостями дотримання правил академічної доброчесності. Спостереження за навчальними заняттями

Дотримання правил академічної доброчесності усіма учасниками освітнього процесу

Контроль за дотриманням правил академічної доброчесності

Батьківський всеобуч про академічну доброчесність

 

Педагогічна рада

 

16

Питання боротьби з корупцією

Бесіди з учасниками освітнього процесу з питань антикорупційного законодавства

Перегляд відеофільмів з питань запобігання корупції

Ознайомлення з діяльністю анти-корупційних органів

 

 

Класні години, батьківські збори

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ ІІІ. Перспективне планування роботи

на 2021-2025 Рр.

 

3.1. Етапи реалізації Стратегії розвитку закладу

 

І етап. Концептуально-організаційний (2021-2022 н. р.)

 

Мета: ознайомлення педагогічного колективу з ключовими поняттями методичної проблеми школи «Соціалізація особистості на засадах створення сприятливого середовища під час освітнього процесу в НУШ», визначення тенденцій розвитку педагогічного процесу в рамках реалізації проблеми.

 

Завдання і пріоритетні напрями діяльності закладу

 

2021-2022 н. р.

 

Забезпечити реалізацію права громадян на здобуття загальної середньої освіти відповідно до навчальних планів.

Розвивати здібності та обдарування дитини, її наукового світогляду оновлення змісту освіти, розробка й апробація нових педагогічних технологій, методів і форм навчання та виховання.

Продовжувати вивчати та застосовувати елементи інноваційних технологій інтерактивних методів навчання.

Створити належні умови для адаптації до навчання в початковій та основній школах учням 1-х, 5-х класів.

Діагностування та анкетування вчителів з метою виявлення труднощів і шляхи реалізації проблеми з метою визначення рівня готовності до реалізації інноваційної діяльності педагогів.

Аналіз рівня інформатизації закладу до початку реалізації проблеми.

Визначення рівня комунікаційної компетентності педагогічних працівників.

Створення умов для методичного вдосконалення педагогічних працівників.

Поповнення системи інформаційних ресурсів новими розробками уроків, методичної літератури, мультимедійних проектів, баз даних бібліотеки, медіатеки тощо.

Висвітлення тематичної інформації серед учасників освітнього процесу.

Забезпечити подальший розвиток учнівського самоврядування, широкого залучення його до вирішення питань організації освітнього процесу, розвитку громадянської активності, організації здорового способу життя.

 

 

Побудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти освітнього закладу.

Підготувати гідного представника свого народу, патріота держави, який усвідомлює та пишається цим, розуміє свою етнічну відмінність від представників інших народів, любить рідну землю, мову й культуру, дбає про її поступ і готовий до захисту її від чужих посягань, переконаний, що найповніший розквіт нації можливий лише у власній державі.

 

 

 

Шляхи реалізації:

 

Вид роботи

Виконавець

Форма узагальнення

Дослідження реального рівня професійної майстерності, потреб та інтересів як усього колективу, так і кожного вчителя по даній темі ;

 

Адміністрація

Нарада при директорові

Вивчення рівня навчальних досягнень учнів, їхньої вихованості, розвитку;

 

Заступник директора, керівники МО

Творчі звіти

Анкетування, діагностування вчителів з метою виявлення рівня їхньої професійної кваліфікації, наявності утруднень, готовності до роботи над методичною проблемою;

 

Заступник директора

 

 

Конференції, круглі столи тощо

Відбір ефективних методик із соціалізації особистості в НУШ;

 

Адміністрація,

педагоги

Наради при директору

Ознайомлення педагогічного колективу з досягненнями психолого – педагогічної науки, новими педагогічними технологіями;

 

Адміністрація

Круглий стіл

Вивчення особистості учня, його схильностей, зацікавлень, здібностей, вихованості, розвитку;

 

Соціальний педагог

Нарада при директорові

Виявлення творчого та професійного потенціалу педагогічних кадрів, їх

Адміністрація

Нарада при директорові

 

 

здатність максимально задовольнити потреби учня;

 

   

 

Очікуванні результати: сформувати позитивне ставлення учасників освітнього процесу до реалізації методичної проблеми; мотивувати членів педагогічного колективу до вироблення власного бачення та шляхів реалізації методичної проблеми.

 

ІІ етап. Реалізація проблеми (2022-2023 н. р.)

 

Мета: створення ефективного механізму реалізації проблеми, формування інформаційно-комунікаційних та комунікативних компетентностей шляхів впровадження в освітній процес інноваційних технологій навчання та виховання здобувачів освіти.

 

Завдання і пріоритетні напрями діяльності закладу

 

2023-2024 н. р.

 

Шляхи реалізації:

 

Вид роботи

Виконавець

Форми узагальнення

Виховання і соціалізацію особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання, може гідно приймати виклики і зміни, які надає життя, готова до свідомого і відповідального життєвого вибору, самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності через сприяння та забезпечення:

 

 

• своєчасного та повного виконання заходів щодо впровадження нового Держстандарту початкової загальної середньої освіти.

 

 

Адміністрація

 

Звіти

 

Адміністрація

Консультації

 

 

• організації методичного супроводу нових навчальних курсів та предметів за новими навчальними програмами

 

   

• комфортних умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог;

 

Адміністрація

Індивідуальні консультації, бесіди, семінари

• виховного середовища для набуття молодим поколінням високої патріотичної свідомості, виховання любові до рідної землі, українського народу, шанобливого ставлення до його культури;

 

Вчителі, класні керівники, соціальний-педагог

 

Бесіди, класні години, батьківські збори, семінари-практикуми тощо

• умов для розвитку самосвідомості, правосвідомості, політичної культури;

 

Вчителі, класні керівники, соціальний-педагог

 

Засідання педагогічної ради, наради, МО тощо

• вихованню морально-етичних цінностей та високої культури поведінки учнів школи;

 

Адміністрація,

вчителі, класні керівники, соціальний-педагог

 

Бесіди, класні години, батьківські збори, семінари-практикуми тощо

• уміння цінувати себе як носія фізичних, духовних та соціальних сил, вміння протистояти негативним проявам у суспільстві, бути компетентним у питаннях захисту власного здоров’я;

 

Вчителі

Творчі звіти

• умов для усвідомлення почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідального поводження у навколишньому середовищі. здатності гармонійно співіснувати з природою; екологічної безпеки, критичної оцінки споживацько-утилітарного ставлення до

Педагогічні працівники

Навчальні заняття, виховні заходи

 

 

природи.

 

   

• оновлення змісту, форм і методів навчання шляхом широкого впровадження у навчально-виховний процес сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, електронного контенту; підвищити ефективність освітньої діяльності школи шляхом впровадження інформаційно-комунікативних технологій в управлінську діяльність закладу.

 

ЗНВР, класні керівники

Нарада при директору

 

Очікуванні результати: особистісне сприйняття та засвоєння учасниками освітнього процесу сутності та науково-теоретичних засад методичної проблеми, практичне використання педагогами досягнень науки, передового педагогічного досвіду, підвищення ефективності самоосвітньої діяльності педагогів.

 

 

ІІІ етап. Набуття досвіду (2023-2024 н. р.)

 

Мета: апробація напрацьованого в особистій практиці, рефлексія особистої діяльності.

 

Завдання і пріоритетні напрями діяльності закладу

 

2023-2024 н. р.

 

Розробка, апробація та впровадження комплексу методичного забезпечення в освітній процес.

Діагностування, аналіз проміжних результатів.

 

Шляхи реалізації :

 

Вид роботи

Виконавець

Форма узагальнення

Оформлення довідково-інформаційного методичного куточка з визначеної методичної проблеми.

Заступник директора

 

 

 

 

   

Вивчення досвіду роботи педагогів, які працюють над аналогічними проблемами.

 

Адміністрація

Презентація

Організація дієвої самоосвітньої роботи педагогів із визначеної методичної проблеми.

 

Вчителі закладу

Освітня діяльність

Створення банку інформації щодо впровадження проблеми в освітній процес школи.

 

Вчителі закладу

Сайт школи

Тиждень педагогічної майстерності. «Калейдоскоп інноваційних педагогічних технологій».

Вчителі

Освітня діяльність

Педагогічна рада: «Особиста, соціальна та професіональна успішність суб’єктів освітнього процесу».

Адміністрація, вчителі

Педрада

Тренінгові заняття «Професійне самовдосконалення та життєве цілепокладання».

Вчителі , соціальний педагог

Освітня діяльність

Психолого-педагогічний семінар «Індивідуальна траєкторія розвитку обдарованої дитини».

Педагогічні працівники

Освітня діяльність

Семінар-практикум

«Творча співпраця педагогічного колективу, учнів та батьків у формуванні громадянської активності школярів».

Адміністрація, вчителі

Освітня діяльність

Творчі звіти кращих учителів за результатами роботи над методичною проблемою.

 

вчителі

Методична рада

 

Очікувані результати: підвищення професійної майстерності, творчого потенціалу, педагогів, використання набутого досвіду, реалізація програми в практиці всіх структурних ланок школи. Позитивний імідж навчального закладу.

 

 

 

 

IV. Узагальнення результатів (2024-2025 рр.)

 

Мета: вивчення результативності реалізації науково-методичної проблеми, проектування

 

Завдання і пріоритетні напрями діяльності закладу

 

2024-2025 рр.

 

Моніторинг результатів.

Комплексний аналіз результатів дослідження.

Узагальнення та оформлення матеріалів.

Впровадження результатів дослідження.

 

Шляхи реалізації:

 

Вид роботи

Виконавець

Форма узагальнення

Підвищення пізнавальної мотивації учнів.

Педагогічні працівники

Освітня діяльність

Формування навичок успішного спілкування ( уміння слухати і чути один одного)

Педагогічні працівники

Освітня діяльність

Впровадження дистанційної освіти.

Адміністрація ,педагогічні працівники.

Освітня діяльність

Створення умов для взаємодії учасників освітнього процесу через єдиний інформаційний простір.

Адміністрація, класні керівники, педагогічні працівники

Електронний журнал

Створення безпечного толерантного освітнього середовища в навчальному закладі.

Учасники освітнього процесу

Освітня діяльність

Формування інформаційної та комунікаційної культури учасників освітнього процесу.

Учасники освітнього процесу

Освітня діяльність

Виховання лідерських якостей.

Вчителі, класні керівники, соціальний

Бесіди, класні години, батьківські збори,

 

 

 

педагог

семінари-практикуми

Виховувати уміння працювати з командою і в команді.

Вчителі, класні керівники, соціальний педагог

Індивідуальні консультації, бесіди, семінари

Створювати умови для активного включення кожного учня в процес засвоєння учбового матеріалу.

Вчителі, класні керівники, соціальний педагог

Бесіди, класні години, батьківські збори, семінари-практикуми, інше

Моніторинг очікуваних результатів .

Адміністрація

Освітня діяльність

Очікуванні результати: підвищення педагогічної майстерності вчителів, підвищення якості освітнього процесу, поширення досвіду роботи навчального закладу.

3.2. Мережа класів та контингент учнів (прогнозований)

 

Клас

2021-2022 н.р.

2022-2023 н.р

2023 – 2024 н.р

2024-2025 н.р.

2025-2026 н.р.

1

15

9

7

8

4

2

10

15

9

7

8

3

6

10

15

9

7

4

14

6

10

15

9

5

11

14

6

10

15

6

11

11

14

6

10

7

12

11

11

14

6

8

11

12

11

11

14

9

8

11

12

11

11

10

5

8

11

12

11

11

6

5

8

11

12

Всього

109

112

114

114

107

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.3. Курси підвищення кваліфікації

 

Навчальний рік

Кількість працівників

2021

2

2022

1

2023

9

2024

5

2025

1

 

ПІП

2021

2022

2023

2024

2025

1

Омельчук В.А.

 

 

+

 

 

2

Олійніченко Л.Г.

 

 

+

 

 

3

Мамзіна Г.О.

+

 

 

 

 

4

Марченко Т.І.

 

 

 

+

 

5

Маціпура С.В.

 

 

 

 

+

6

Данішевська Н.В.

 

+

 

 

 

7

Скалозуб І.Ю.

 

 

+

 

 

8

Бас В.Л.

 

 

+

 

 

9

Дерев’янко Л.В.

 

 

+

 

 

10

Шарапов І.Д.

+

 

 

 

 

11

Шарапова І.О.

 

 

 

+

 

12

Блиндар В.В.

 

 

 

+

 

 

 

13

Патика Р.І.

 

 

+

 

 

14

Веретільник Л.В.

 

 

 

+

 

15

Ященко Н.Б.

 

 

+

 

 

16

Головата Н.П.

 

 

+

 

 

17

Гладка О.В.

 

 

+

 

 

18

Кожухівська Т.О.

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.4.Атестація педагогічних працівників

 

Навчальний рік

Кількість працівників

2021-2022

2

2022-2023

1

2023-2024

6

2024-2025

5

2025-2026

4

 

 

ПІП

2021-2022

2022-2023

2023-2024

2024-2025

2025-2026

1

Омельчук В.А.

 

 

+

 

 

2

Олійніченко Л.Г.

 

 

 

 

+

3

Мамзіна Г.О.

 

+

 

 

 

4

Марченко Т.І.

 

 

 

+

 

5

Маціпура С.В.

 

 

 

 

+

6

Данішевська Н.В.

+

 

 

 

 

 

 

7

Скалозуб І.Ю.

 

 

 

+

 

8

Бас В.Л.

 

 

+

 

 

9

Дерев’янко Л.В.

 

 

+

 

 

10

Шарапов І.Д.

+

 

 

 

 

11

Шарапова І.О.

 

 

 

+

 

12

Блиндар В.В.

 

 

 

+

 

13

Патика Р.І.

 

 

+

 

 

14

Веретільник Л.В.

 

 

+

 

 

15

Ященко Н.Б.

 

 

 

+

 

16

Головата Н.П.

 

 

+

 

 

17

Гладка О.В.

 

 

 

 

+

18

Кожухівська Т.О.

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.5.Перспективний план вивчення стану викладання навчальних предметів

Назва предмета

2021-2022

2022-2023

2023-2024

2024-2025

2025-2026

ОСНОВНА ШКОЛА

1

Українська мова і література

 

+ П

 

 

2

Англійська мова

 

 

 

 

3

Зарубіжна література

 

 

 

 

4

Математика

 

 

 

 

5

Історія

 

 

 

 

6

Основи правознавства

 

 

 

 

7

Біологія

 

 

 

 

8

Географія

 

 

 

 

 

 

9

Фізика

 

 

 

 

10

Хімія

 

 

 

 

11

Музичне мистецтво

 

 

 

 

12

Захист України

ЩОРІЧНО

13

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

14

Трудове навчання

 

 

+ Н

 

 

15

Інформатика

 

 

 

 

16

Основи здоров’я

ЩОРІЧНО

17

Фізична культура

ЩОРІЧНО

ПОЧАТКОВА ШКОЛА

1

Українська мова

 

 

 

2

Англійська мова

 

 

 

 

3

Математика

 

 

 

 

4

ЯДС

 

 

 

 

5

Музичне мистецтво

 

 

 

 

6

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

7

Інформатика

 

 

 

 

8

Фізична культура

ЩОРІЧНО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.6. Зміцнення матеріальної бази та планування господарської діяльності

 

Роки

Придбання

Ремонтні роботи

2021-2022

меблі та обладнання в рамках реалізації проєкту «Нова українська школа»;

стільці та столи для учительської

 

капітальний ремонт харчоблоку;

покраска огорожі;

капітальна реконструкція сходів перед входом у навчальний заклад;

 

 

 

   

поточні ремонти;

заміна ламп в навчальних кабінетах.

 

2022-2023

оновлення меблів в шкільній їдальні;

оновлення спортивного інвентаря;

меблі та обладнання в рамках реалізації проєкту «Нова українська школа»;

 

облаштування місць відпочинку для учнів

2023-2024

облаштування зон відпочинку в коридорах школи

меблі та обладнання для ресурсної кімнати;

 

поточні ремонти

2024-2025

комп’ютерна техніка;

інтерактивні дошки та проектори

 

заміна асфальтного покриття на ритуальній площадці школи ;

поточні ремонти;

 

2025-2026

обладнання для шкільної бібліотеки;

поповнення бібліотечного фонду;

 

капітальний ремонт в тренажерній залі;

поточні ремонти

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора